Metotia e puipuia ai le matala ole pito pito i fafo o le hexagon bolt

Aisea e tatau ai le fa'amauina hexagon taofia tatala, e mafai ona sili atu tumau mea e sili atu aoga.O lea, so'otaga faomea hexagonal o le a le auala e puipuia ai le tatalaina?O le lima nei ituaiga o folasaga, o le muamua: auala pulea feseaiga;Lua: auala pulea masini ;Tolu: puipuia tumau o le tulafono tatala;Fa: riveting punching auala pulea;Lima: fausaga puipuia auala tatala.

11可以给我们加上这个边框吗)_副本

1.Friction loka: Ole auala sili lea ona faʻaaogaina e puipuia ai le leiloa.O lenei metotia e faʻatupuina ai se mamafa lelei i le va o paga sikuila e le suia ma le malosi i fafo, ina ia mafai ai ona faʻatupuina se malosi faʻafefe e mafai ona taofiofia le felafolafoaʻi o le pairs. sikulima paʻu.E pei o le vaetamaina o le fufuluina elastic, lua nati, nati lokaina e le tagata lava ia ma le nailon faaofi loka loka.O lenei auala anti-loosening e feagai ai ma le aveesea o le nati e sili atu ona faigofie, ae i le aafiaga, vibration ma fesuiaiga avega. siosiomaga, i le amataga o le uʻamea o le a mafua ai le pa'ū pretension ona o le malologa, faatasi ai ma le faateleina o le numera o le vibration, o le leiloa o le faafoliga i blunt faateleina, o le a taitai atu ai i nati tatala, filo sootaga toilalo.
2.Mechanical loka: Fa'aoga cotter pine, taofi gasket ma manoa uaea rope.O le auala o le faʻamaloloina o masini puipuia e sili atu ona faʻatuatuaina, ma e tatau ona faʻaogaina le auala e faʻaogaina ai le faʻaogaina o fesoʻotaʻiga taua.

3. Loka tumau: Spot welding, riveting, bonding, etc.O lenei metotia e tele lava ina faʻaaogaina e tuʻimomomoina ai filo faʻamau i le taimi o le disassembly ma e le mafai ona toe faʻaaogaina.

4.Riveting ma loka: A maeʻa faʻamalosi, e mafai ona faʻaaogaina le auala o le aʻafiaga, uʻamea ma le faʻapipiʻiina e faʻaumatia ai le paʻu sikuli lona gaioiga ma avea ma soʻotaga e le mafai ona vavaeeseina. tasi, ma e matua faigata lava ona aveese.
5.Locking fausaga: Ae o le fausaga e taofia le tatalaina e le faalagolago i le malosi mai fafo, na o le faalagolago i luga o lona lava structure.The auala o le pulea looseness fausaga o le auala o lalo filo looseness pulea, o le auala sili lea o looseness pulea i le taimi nei, ae le iloa e le toatele o tagata.
fa'amau hex


Taimi meli: Au-02-2019